Перейти к содержанию
BioWare Russian Community
Noctis Caelum

Общее обсуждение Pillars of Eternity II: Deadfire

Какими классами хотели бы поиграть?  

307 проголосовавших

  1. 1. Какими классами хотели бы поиграть?



Рекомендуемые сообщения

 


BRC Video Games Awards 2015: Игра года на PC; Indie-игра года; игра года по новой IP; сюрприз года


6c7070ae3abf.jpg

26 марта 2015 года

Показать содержимое  

 

Информация на русском языке.

Геймплей видео:

 

Демонстрация движка:

 

Скриншоты:

 

nuw2ooy0amQ.jpg

t1NHW8Nrm6w.jpg

W5hLHoF5Tj8.jpg

 

Hide  

Pillars of Eternity II: Deadfire

tKzYTrA.png

8 мая 2018 года

Показать содержимое  

Трейлер

Показать содержимое  
Hide  

Скриншоты:

Показать содержимое  

32534545443.jpg

Hide  
Показать содержимое  

7457576476754.jpg

Hide  
Показать содержимое  

34234324234234.jpg

Hide  
Показать содержимое  

123123213.jpg

Hide  
Hide  

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
(изменено)

А у меня по канону друидка превращается в белую домашнюю мурку Х) Поэтому боевую форму вообще не использует, ибо пользы от нее - вцепиться одноглазому "коллеге" в ухо, когда тот пытается стебаться на эту тему=) 

Изменено пользователем Арин

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

 

А у меня по канону друидка превращается в белую домашнюю мурку Х)

 

C такой формой в такой пати точно непросто приходится. Хиварис стебёт, Эдер, наверняка, порывается погладить....))

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Симс.

Раздражают все эти кошечки/собачки. Никогда никого не визуализировал.

Ваша бессердечная тварь.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Сунулась в утесы крегхольдта, ммм, там прям все вырезать нужно? Нет возможности договориться мирным путем со стражниками?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
(изменено)

Нет возможности договориться мирным путем со стражниками?

Нет.

Изменено пользователем Капібара

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Печально, очень лениво все это вычищать.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Зато получишь самого лучшего питомца в игре)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

У меня есть мертвая кошка из подземелий Редрика - что может быть лучше?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

У меня есть мертвая кошка из подземелий Редрика - что может быть лучше?

Единорог.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Единорог.

А он какает радугой? :rolleyes:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А он какает радугой? :rolleyes:

Он какает мертвыми людьми.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Он какает мертвыми людьми.

Ну... Главное - не какашками! :coffee:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
(изменено)

Когда уже там вторая часть дополнения -_-

 

И в игре рассказывается откуда берутся богоподобные, если боги это в общем-то абстрактные существа.

Изменено пользователем AgeEternity

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Когда уже там вторая часть дополнения -_-

В трейлере на прошлой странице указана дата 16 февраля.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
(изменено)

Из инстаграма Джоша Сойера

7Hi7lRL.jpg?1

Милота какая.

Изменено пользователем Zutrak

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Новый персонаж с лицом Флемет?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
(изменено)

В steam появилась бета версия обновления 3.0, которое должно в феврале этого года перед второй частью белого перехода.

Список изменений в версии 3.0

Known Issues

  • Localization will be spotty throughout the beta. We are still performing the localizations for new content.
  • Traps and Seals are invisible and can't be triggered.
  • Drug Crash cooldown displayed on effect tooltip does not take into account Consumable Duration I/II effect bonus.
  • There is no Camping Bonus popup if party chooses to rest via dialog option.
  • While Camping, consumable duration is displayed improperly when a character is influenced by Consumable Duration rest effect.
  • Zahua does not have Transcendent Suffering.
  • If you have Resting, Camping, Injury, and Maimed, all bonuses are lost when you camp.
  • Drugs duration timer is influenced by intelligence in the character portrait tooltip.
  • Ranger's companions are not moved into fixed positions during the Dilemma cutscenes.

New Features

  • New content for the Stronghold that has you, as lord or lady of Caed Nua, decide the fate of your vassals and send your companions on new and exciting adventures.
  • There is also a new quest line that allows you to defend your claim to Caed Nua (will be released in 3.0 final).
  • Knockout Injuries have been added as an option for those that want it. Injuries are added to characters that are knocked out in battle and are only removed by resting.
  • Story Time mode has been added. This difficulty setting is for people that want to experience the Pillars of Eternity story without having to build a party of adventurers focused on combat.
  • Athletics has been revamped so that it allows characters to cast Second Wind. A powerful healing ability. A higher Athletics skill increases the size of the heal.
  • Survival now grants rest bonuses. A higher Survival skill will unlock more rest bonuses or increase the strength of existing bonuses.
  • Many new creatures have been added to the Bestiary.
  • The Action Bar has been reorganized so that it is easier for players to see their Per Encounter, Per Rest, and Watcher abilities.
  • The end of the game (Act 3 and second half of Od Nua) has been revised to remove the number of "trash" encounters and increase their difficulty.
  • A high level scaling option has been included for anyone that enters Act 3 at a high level.

Companions

  • Zahua gained +3 to con (now 17) so he has 75 attribute points like all other companions.

Creatures

  • Added correct audio bank to animal companion antelope so it should play proper SFX now.
  • Dragons will now wait a minimum of three seconds at the start of combat before using a breath weapon.
  • Immunity: Ground added to a large number of spirits, drakes, wurms.
  • Immunity: Prone removed from dragons, replaced with Immunity: Unconscious and Resist: Prone (+20).
  • Removed Prone immunity from spectres, shadows, shades, phantoms, cean gwla, and battery sirens.

Gameplay

  • Fixed a problem where some status effect usages didn't take trigger adjustments into account.
  • AI will now choose more appropriate actions if they are unable to move.
  • Fixed redundant immunity listings on animated weapons.
  • Added the "Ground" keyword and associated it with a whole bunch of spells and abilities that are ground-based: Tanglefoot, Web, Slicken, the various priest Seals, etc.
  • Fixed a problem where some equipment would disappear after a shapeshift but still provide its bonuses.

Spells and Abilities

  • Flagellant's Path attack is now more likely to place the character between him and his destination instead of off to the side.
  • Fixed a few abilities (Like Crippling Guard) that improperly claimed to apply effects to Self.
  • Faith and Conviction now scales for NPCs, +1 def and +2 to all other defenses at 5th, 10th, 15th level. Base Faith and Conviction bonuses reduced from +5 defenses, +10 to all other defenses to +4 def, +8 to all other defenses.
  • Knock Down is now a full attack (was only a primary attack previously) meaning that dual-wielding characters will now perform two attacks.
  • Play Dead should be be removed correctly when you retrain.
  • Miasma of Dull-mindedness penalties reduced from -10 to -6 and duration from base 20s to 12s.
  • Arkemyr's Wondrous Torment adds perception penalty. Penalty against subsequent targets increased and jump range increased from 5m to 8m.
  • Chanter skeleton summons set to 2nd level (were previously 1st).
  • Reny Daret's Ghost duration from 20s base to 12s base.
  • Clear Out base damage increased from 15-22 to 30-40.
  • Into the Fray base damage increased to 22-30 and damage type switched from crush to pierce. Into the Fray base dazed duration increased from 5 to 12.
  • Constant and Veteran's Recovery reduced from base 90s to base 45s duration.

Miscellaneous

  • Adding a melee attack for pigs <--- This is important
  • Fixed a problem where game camera control could be renabled when moving from a conversation to a store directly. This should prevent zooming-in while scrolling in the store.
  • Fletcher's Stay rest bonus from The Goose and Fox now removes correctly.
  • Fixed issue where you could duplicate cloaks on corpses using quick loot.
  • Fixing big head mode on Sky and Alpine dragons.

UI

  • Reformatted the action bar so that abilities are split up by usage.
  • Fixed some issues with summoning spell description formatting.
  • Expanding entries in stronghold UI lists now works when clicking anywhere instead of on the little arrow.
  • When opening the stronghold UI, the report for the last completed adventure will automatically show.
  • Changes to some Chanter Phrases so their effects will collapse properly in the UI.
  • Stronghold adventures in UI can now expand if they have long descriptions.
  • Ability descriptions will use a special line when different targets duplicate the same effect text.
  • Debuffed and buffed values in ability descriptions now use different colors.
  • Added "if successful" as a prefix to secondary attack effects in the inspect UI
  • Changed Ctrl+Drag to deselect instead of add to selection.
  • Arcane Veil piercing attacks are now identified in descriptions.
  • You can now see the full breakdown of Defenses in the Character Sheet by mousing over them.
  • Added damage threshold breakdowns to the Character Sheet and Inventory.
  • Steam Keyboard should now be integrated for those that are playing the game with Steam controllers.
  • Fixed some animal companion character sheet errors.
  • Text in Character Sheet now formats correctly after changing text sizes.
  • Weapon Specialization damage multipliers now work in the damage breakdown.
  • Added immunities and resistances to character tooltips.
  • Added level scaling information to the tooltips for scaled values.
  • Fixed an issue where the Fighter's abilities could be listed as Barbarian in Character Creation.
  • Item mods with effects that are complicated to display now have a name with a link to the mod in a new window.
  • Immunities are now hidden in Expert mode.
  • Fixed an issue where hidden loot stashes would sometimes highlight before they were discovered.
  • Passive status effects with durations now show on the party bar.

Инструкция по получению доступа к бета версии патча здесь

Источник

Изменено пользователем Змий зелёный

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
(изменено)

А можно в двух словах для тех, кто английского не знает? В смысле, есть какие-нибудь изменения добавляющие что-либо в мир или сюжет?

Изменено пользователем Арин

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
(изменено)

А можно в двух словах для тех, кто английского не знает? В смысле, есть какие-нибудь изменения добавляющие что-либо в мир или сюжет?

Добавили новый контент по управлению крепостью, взаимодействию с вассалами и изменение "приключений", в которые можно отправить сопартийцев.

Обещали добавить линейку квестов, связанных с крепостью но, насколько понял это будет только в готовой версии.

+ Добавили новый режим сложности (облегчённый), изменили навыки атлетики и выживания, изменили баланс сложности ближе к концу игры, путём уменьшения количества мобов в пользу их качества.

Изменено пользователем Змий зелёный

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Какая все-таки красивая у Столпов заглавная музыкальная тема:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Добавили новый контент по управлению крепостью, взаимодействию с вассалами и изменение "приключений", в которые можно отправить сопартийцев.

Обещали добавить линейку квестов, связанных с крепостью но, насколько понял это будет только в готовой версии.

+ Добавили новый режим сложности (облегчённый), изменили навыки атлетики и выживания, изменили баланс сложности ближе к концу игры, путём уменьшения количества мобов в пользу их качества.

Хых, облегченный.. помню, как я плакала, рыдала, но пыталась убивать драконов на "легком" уровне. Спас специализированный скилл двух друидов против животных.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
(изменено)

Какая все-таки красивая у Столпов заглавная музыкальная тема:

Несомненно! Этого не может отменить даже тот факт, что чисто музыкально в Столпах имеются заимствования. Тут на меня недавно без объявления войны напали 5-ые Древние Свитки, и я, сдавшись без боя, с удивлением обнаружил, что мои хаммерфеллец и даггерфоллец странствуют по запредельно красивому миру под очень знакомую музыку: одна из мелодий до жути похожа на мою любимую дирвудскую композицию - музыкальную тему Defiance Bay. Ну да я не в претензии: что то, что это самые достойные образцы для подражания. Хотя бы и только музыкально (и не только тоже, да). Изменено пользователем Mustard Seed

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ребят, они исправили крепость? Бандиты больше не уносят все деньги при сорока безопасности?)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
(изменено)

Ребят, они исправили крепость? Бандиты больше не уносят все деньги при сорока безопасности?)

Унесли 464, заработал 1426. Престиж 45, защита 43. Чтобы уносили все, уже довольно давно не было даже при меньшей защите. А ты что рассчитываешь на эти деньги? Со шмоток от врагов собираются быстрей заметно большие суммы. Это не на последнем бета патче, а на готовом. Изменено пользователем LightLance

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.

Гость
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.


  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу

×
×
  • Создать...