БрюхоГландыХвост 1 391 5 мая, 2013 (изменено) Платформы: PC | Жанр: FPS, Mech, f2p Разработчик: Adhesive Games | Издатель: Meteor Entertainment Дата выхода: 12 декабрь 2012 (open beta) Официальный сайт: http://www.playhawken.com/ Недаром говорят, что все новое - хорошо забытое старое. Возьмите немного Quake'а, разбавьте Unreal Tournament'ом, киньте пару мехов - и вы получите чертовски динамичный, красивый, затягивающий сверх меры шутер. Несмотря на F2P систему, достигнуть вершин мастерства здесь можно на самом неказистом и слабом мехе, не тратя на игру ни цента. Забудьте нынешние медитативные шутеры. Вспомните прокуренный компьютерный клуб 90-тых и радость превосходства над врагами. Держите мышь крепче. You are free to fight Трейлер: Скриншоты: Изменено 10 июля, 2016 пользователем Aizek 2 Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
gray_fox 3 124 5 мая, 2013 По словам друга, он любит Mechwarrior, как и я, Hawken УГ. Ничего интересного нет. Мне приходило приглашение на бету но, не было времени поиграть. Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Nevrar 21 659 5 мая, 2013 Выбор оружия мал. Выбор мехов мал. Выбор гаджетов. Всего мало. Кастомизации считай нет. Втф? Какая суть от игры про мехов, если нельзя собрать своего меха? Хотя динамично и экшен хороший, да, почти как квака. Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
KwaX 2 523 5 мая, 2013 Игры про мехов - уже не те. Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
БрюхоГландыХвост 1 391 10 мая, 2013 Добавлена новая карта. Видеообзор. Ну и очередной (09.05.2013) аптейд по этому поводу. Mechs Increased all mechs starting armor by 50.Designer's Note: We wanted to increase time-to-kill (TTK) for all mechs and decided on a flat rate over a percentage. With too large of a percentage, trying to kill a Type-C mech would push overheating limits. If we made the percentage too small, the TTK for Type-A mechs will still be too short. We'll be watching for player feedback and gameplay data to determine if this first step towards a TTK sweet spot is in need of tweaking in future patches.Maps NEW Map: FacilityAvailable for Team Deathmatch, Missile Assault, and Deathmatch. Facility-only servers will also be available as Custom Servers for a limited time. New Facility map Service Awards available to unlock. [*]Assorted map collision and art adjustments, mostly focused on Front Line. Customizations NEW Repair Drone: RD-0RB1T NEW Thruster: JT-Bowshock NEW Camouflages: Ash-GRY, Badlands-BRN, Fatigue-GRN, Granite-PCH, Survival-GRN, Tide-BLU Holo TauntsIncreased duration from 7 to 10 seconds. Increased size by 10%. Items BlockadeDecreased armor from 1000 to 750. Increased duration from 13 to 15 seconds. [*]Repair Charge Decreased absorption rate by 30% This change applies to all health orbs as well.Gameplay Mech IndicatorsIncreased size of ability icons and callsigns. Enemy health bar indicator will now always display as long as you can see their callsign. [*]Radar Enemy turrets show up on your radar if they are firing. The detection distance is the same as an enemy firing.General Improvements Added option to view others pilots' Profile and Achievements as long as they're in your Friend List. Right-click on the pilot's callsign in your Friend List to view. Added taunting to post-match results screen. Press \"G\" to Mech Taunt and \"H\" to Holo Taunt. Additionally, press \"Left Shift\" to fire up your thrusters, and \"C\" to show your repair animation. Text added to Ready Up Screen to denote that auto-balance is turned on. Test DrivesTest Drive mechs will be automatically redeemed to your inventory for the Test Drive period. Expired Test Drive mechs will be updated and auto-redeemed as well. Automatically redeeming Test Drives mechs can be disabled as an option in the Settings menu. Added option to show or hide expired Test Drive mechs in the Your Mechs pane. [*]Graphics optimizations including weapon projectiles, weapon trails, weapon impacts, explosions, thrusters, map textures, lighting, and more. [*]Graphics updates for Helix Repair Torch, Blockade, and Redox-O2 as well as some mech textures and PhysX materials in maps. [*]Audio tweaks including impact sounds, radio chatter distortions, and more. [*]Swapping weapons in the Garage now has an animation and shimmer effect. [*]Cleaned up localization text. Bugs Fixed TOW Missile and Detonator projectiles will no longer pass through Type-C mechs in turret mode. Holograms now display desaturated paint camos. Players will now be informed that they will not receive MVP awards if there are less than four people in the match. \"MVP: Not Enough Players\" will now display on the Post Match Stats page if there were not enough players to give out the XP reward. The Submachine Cannon is no longer partially invisible. A tower on top of the Prosk base is no longer missing segments. 1 Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Ривер 402 15 мая, 2013 The Brawler and Technician mechs are available to test drive until May 28! Мехи свободного пользования Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты