Перейти к содержанию
BioWare Russian Community
Авторизация  
Xzander

Dragon Age II — Свежий патч доступен на Xbox 360 и PS3

Рекомендуемые сообщения

Свежий патч Dragon Age II за номером 1.02 для консольных версий (1.03 для версий РС/МАС), на прошлой неделе ушедший на сертификацию, вчера появился в европейской PlayStation Network, а сегодня стал доступен и в Xbox LIVE. Патч затрагивает более 200 моментов, связанных с изменениями в геймплее, исправлениями ошибок квестов и ребалансом игры.

Что касается последнего пункта, патч значительно изменяет общий баланс игры для всех трех классов, улучшая стратегическую составляющую боя и делая бой и процесс получения новых уровней более увлекательным и интересным. С подробным описанием изменений патча (на английском) вы можете познакомиться здесь.

Выход РС-версии патча 1.03 ожидается в ближайшее время.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
(изменено)

Давайте на ПК побыстрей, а то я за "говнюка" еще не прошел...

делая бой и процесс получения новых уровней более увлекательным и интересным

0_0

Изменено пользователем gunodron

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
(изменено)

... делая бой и процесс получения новых уровней более увлекательным и интересным ...

А следующий патч, надо думать, будет влиять на локации.

Изменено пользователем madao

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Куча изменений, причём есть подозрение, что часть из них они добавили не в порядке устранения багов, а в качестве бонуса)

Например, в версии 1.00 разговор с Андерсом на соперничестве, когда он просит помочь собрать ингридиенты для "зелья" был одинаковым и на дружбе, и на соперничестве. Обещали, что будут разные.

Звучит всё хорошо и замечательно, посмотрим как на деле.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Слишком хорошо чтобы быть правдой.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Быстрее бы уже вышел...

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Подождать еще пару патчей и можно перепроходить будет =)

А то надо ведь сторону и магов сохранений ради принять.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Больше похоже на "правящие DLC", чем на обычный патч.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

запиливать ребаланс через несколько месяцев после выхода это конечно же круто, ну да ладно, радует, что хоть бесплатно

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
(изменено)

а где список исправлений(

а ,все ,понял

ура) уменьшена вероятность взрыва врагов при смерти)

классы ковырнули) мага больше всего :blink: а я только магом начал играть(Хотя Ауру целителя( или как там ее) улучшили в 2 раза

Изменено пользователем Скачков Руслан

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Больше похоже на "правящие DLC", чем на обычный патч.

Хорошо хоть денег не просят...)

А вообще надеюсь патч подправит игру. Все равно перепроходить придется...

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Почитал, похоже квест с Натом не исправили. Жаль((

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Почитал, похоже квест с Натом не исправили. Жаль((

Странно, у меня квест норм работает, тут может быть проблема из-за переноса сейвов? если так, то проблему твою считай исправили 8)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
(изменено)

Почитал, похоже квест с Натом не исправили. Жаль((

Странно, у меня квест норм работает, тут может быть проблема из-за переноса сейвов? если так, то проблему твою считай исправили 8)

Это зависит от того, кого оставили защищать башню Стражей в "Пробуждении". Если Натаниэль защищает башню, то игра считает его мёртвым и квеста не будет.

Это баг "Пробуждения", так что патчи для DA2 исправить его не смогут :(

Изменено пользователем SergiySW

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Но вдруг случится чудо и исправится?

Просто помоему это...как минимум неправильно,мы тут платим деньги,а выходит так что мы получаешь баги,да еще такие которые убивают наших сапортийцев когда мы не делали таких выборов.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ну, баги ДАА так и не исправили. Так что... Я так понимаю, квест Ната можно исправить только выпустив патч к ДАА.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

В PSN то он попал.. А вот DLC всё равно не скачать... Магазин PSN уже месяц лежит. Подняться должен только сегодня... Пока ничего не работало всю первую часть со всеми DLC и аддонами переиграл) Сейвы хочу в полностью укомплектованную версию игры перенести)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ого, ну и патч.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Если б ещё какой добрый человек сделал перевод списка изменений, не все ведь английский в школе учили. А то получается кагбэ текст для избранных :(

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Если б ещё какой добрый человек сделал перевод списка изменений, не все ведь английский в школе учили. А то получается кагбэ текст для избранных :(

На ПК уже скоро выйдет, тогда и будет на русском)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
(изменено)

Вчера на боксе у друга пробовали Андерса 100% соперника перевести на сторону храмовиков(сохраненка в начале третьего акта).Не вышло.Нат также не объявился.То есть у нас текущие сохраненки не вылечило,возможно потому что были слишком далеко в игре.Также мне показалась МК стала слабее,а атакующий спелл силового мага(поднимает врага и швыряет оземь,не помню названия)стал сильнее.Других особых изменений на боксе я не заметил(играли на самом легком).Сегодня помучаю игру на боксе брата,может что нового узнаю,но пока ожидания не радостные.

Если б ещё какой добрый человек сделал перевод списка изменений, не все ведь английский в школе учили. А то получается кагбэ текст для избранных :(

Ну раз вы так просите:)

Английский текст:

NOTE: Some fixes are retroactive, but not all. Players with plot-breaking bugs may need to revert to an earlier save, particularly a save prior to visiting the affected area during the current year in the game.

GAMEPLAY

- In many fights, enemies now move less quickly at the start of combat. This slower initial pace makes tactical positioning more useful and important.

- If the force of an enemy attack interrupts a party member's current action, the party member now resumes the action once he or she has recovered. This means, for example, that party members who have been instructed to consume a health potion will now do so as soon as they are able, and do not need to be told to consume a health potion again if they are interrupted.

- Enemies are now much less likely to explode into body parts upon death.

- Attacks that hit a stealthed assassin are now more likely to disrupt stealth.

- Abilities that apply a silence effect now also cancel the target's current action in addition to preventing the target from using further abilities.

- When an enemy wakes from a sleep effect due to suffering damage, other status effects that were applied by the same ability that caused the sleep effect are no longer removed at the same time.

- Items that bear the property "100% of basic attack damage vs. enemies that attack in melee" no longer harm the user when equipped in conjunction with abilities like Blood Magic or Sacrificial Frenzy that reduce the user's health.

- The items known as Final Thought, Sataareth, Sundering, and Trepanner's Gift now have damage types that match their elemental damage bonuses.

- The items known as Allure's Crook, Corrupted Acolyte's Staff, Defender of the Wall, Void's Hammer, and Volcanic Shield can now only be equipped by the appropriate classes.

- The high dragon's fireballs no longer track moving targets.

- Pride demons can no longer be affected by their own Crushing Prison spells.

- The size of the area affected by an ability is now explicitly described as diameter or radius (usually diameter).

- When a party member's armor changes after consummating a romance, runes inscribed on his or her old armor now carry over to the new armor.

- Using the Maker's Sigh potion on an archer no longer alters inventory capacity.

- It is no longer possible to create more than one Elixir of Heroism.

- It is no longer possible to simultaneously enable sustained modes that are

supposed to be mutually exclusive.

- In some cases, enemies would freeze while entering combat. This no longer occurs.

- In some cases, saw traps or spike traps would throw party members back even when the trap was not visible. This no longer occurs.

- The Special Deliveries chest can no longer get into a state where it contains items but cannot be opened.

- The storage chest is now present in the Hawke estate after completing the main campaign.

- If the Black Emporium premium content is installed, the mabari hound now follows his master more reliably.

- Various character-corruption issues now correct themselves automatically when you load your game.

- Various minor gameplay issues no longer occur.

QUESTS (SPOILER WARNING)

- "Who Needs Rescuing" can now be completed.

- "Friendly Concern" is now available after consummating a romance.

- In "Act of Mercy," Thrask can no longer die, which could block completion.

- In "A Murder of Crows," it is now always possible to fight the varterral.

- In "A New Path," Merrill no longer remains locked in the party after the quest.

- In "Bait and Switch," the chest in the abandoned house can now always be opened.

- In "Demands of the Qun," Aveline's guards no longer turn hostile if the player declines to enter the Qunari compound during the day and then returns at night.

- In "Dissent," it is no longer possible to loot Ser Alrik's body before the appropriate time. This ensures that the quest can always be completed.

- In "No Rest for the Wicked," Isabela now always begins the opening conversation at the appropriate time.

- In "The Captain's Condolences," it is now possible to ask Aveline about her father even if she is not currently in the party.

- In "The Last Straw," Anders now responds much differently if he is a rival.

- In "The Last Straw," Aveline no longer attacks Meredith when the party is supposed to be stunned. This prevents a subsequent issue where the game could freeze after loading the post-campaign save.

- In "Wayward Son," it is no longer possible to speak to Thrask after speaking to Samson. This ensures that the quest progresses correctly.

- If Merrill's clan members die, she no longer speaks as if they were alive.

- If Anders is a rival, giving him the Tevinter Chantry Amulet now results In

rivalry points instead of friendship points.

- If the Black Emporium premium content is installed, a new conversation between Fenris and Hawke's dog is available during the fourth year in Kirkwall.

- Alternate Merrill/Aveline banter is now available if Merrill's clan is killed.

- Various references to the events of Dragon Age: Origins are now more accurate.

- Various minor story-scripting issues no longer occur.

FUNCTIONALITY

- Users with a large number of promotional items were timing out when attempting to log in. This no longer occurs.

- Combat audio has been rebalanced so that it is no longer louder than exploration and dialogue audio.

- In the tactics menu, actions that use Items no longer become blank.

- Various minor art issues no longer occur.

- Various technical changes should improve performance and limit crashes.

XBOX 360-SPECIFIC FUNCTIONALITY

- The Epic achievement was not unlocking properly for some users. This no longer occurs.

- The Supplier achievement now always unlocks after finding at least 66 resource varieties, including resources purchased from the Black Emporium.

- A codex entry that helps unlock the Archaeologist achievement is now easier to acquire in the Viscount's Keep during the first year in Kirkwall.

BALANCE

NOTE: Title Update 1.03 introduces significant changes to the

overall balance of the game, improving the strategic elements and

making combat and class progression more engaging and enjoyable for

players. Here is a detailed summary of the balance-related improvements:

General Combat

- Enemies’ basic attacks now apply much less force, which means that party members’ actions are not interrupted as frequently.

- The secondary attribute requirement for equipping armor or shields (constitution for warriors, willpower for mages, and cunning for rogues) is now significantly smaller.

- The rate at which rogues regenerate stamina while performing basic attacks has been significantly increased.

- Traps no longer inflict injuries.

- Enemies now gain more health as the game progresses.

- Enemy assassins now have less health.

- Lieutenant-rank and boss-rank enemies now have less health.

- Lieutenant-rank enemies can no longer lose more than 40% of their health from a single hit, and boss-rank enemies cannot lose more than 20%.

- Enemy commanders now occasionally throw stun grenades while encouraging their troops to concentrate attacks against a single party member. Previously, this behavior was limited to nightmare difficulty.

- Values for armor and elemental resistances now cannot exceed 95%. The game displays values of up to 100%, but characters now suffer 5% damage from an attack even if they show 100% resistance.

- The DISORIENT effect now applies a 50% penalty to enemy defense, as described in the codex, instead of only 25%.

- The Rune of Valiance now provides a +2 bonus to all attributes instead of a variable bonus that could rise as high as +7. As well, equipping and unequipping multiple pieces of armor that each bear a Rune of Valiance no longer results in incorrect attribute scores.

- Items that improve the Blood Magic cost ratio now provide 0.25 mana per point of health instead of 1 mana.

- On hard and nightmare difficulties, status effects now persist on enemies for a slightly longer duration.

- On nightmare difficulty, enemies now inflict more damage than before.

- On nightmare difficulty, party members no longer suffer friendly-fire damage from warriors’ basic attacks.

- On nightmare difficulty, party members can no longer suffer more than 75% of their health in damage from a single friendly-fire attack.

Warrior Changes

- Aftershock upgrade to the Tremor talent now has a 30% chance to STAGGER normal enemies instead of 40%.

- Claymore upgrade to the Cleave talent now has a 10% chance to STAGGER normal enemies instead of 40%.

- Cleave talent now increases damage by 75% instead of 100%, while the cost has been increased from 20 stamina to 30 and cooldown from 20s to 25s.

- Shield Bash talent no longer automatically STAGGERS enemies within range of the attack who were not targeted directly. The primary target is still automatically STAGGERED, but other normal enemies within range have a 40% chance to STAGGER.

- Shield Defense talent now increases threat generation by 100%.

- Sunder talent now has a 20% chance to STAGGER enemies on a critical hit instead of 50%. As well, the talent now only STAGGERS enemies if the warrior is wielding a two-handed weapon, as originally intended.

- The Berserker's Berserk talent now calculates the damage bonus differently, substantially increasing the ability's effectiveness.

- The Reaver's Blood Frenzy talent and Fenris's Veneer of Calm talent now provide a maximum bonus of +50% damage instead of +100%.

Rogue Changes

- Rogues now regain 1% of their stamina per hit with dual weapons or 2% per hit with a bow.

- The Ambush talent now functions as described.

- The Burst Shot talent now inflicts approximately 50% more damage (and 3x physical force instead of 2x).

- Brand talent now provides a 25% bonus to warriors' and mages' critical chance instead of 10%.

- Disorienting Shot upgrade to the Pinning Shot talent now always DISORIENTS the victim, regardless of whether the victim was pinned in place.

- The Inconspicuous talent now extends the reduced threat generation to other rogues and mages within a 10m diameter.

- The Lacerate talent now provides a 10% chance to re-apply the damage from any ability over 5s, instead of a chance to apply a fixed amount of damage.

- The Merciless Strike upgrade to the Explosive Strike talent now applies 300% damage vs. STAGGERED targets instead of 400%.

- The Pinning Shot talent now pins the victim for the correct duration.

- The Pinpoint Strikes talent now includes a 100% bonus to attack for the duration of the ability.

- The Assassin's Assassinate talent now has a 50s cooldown instead of 40s. The Annihilate upgrade now applies 200% damage vs. BRITTLE targets instead of 400%.

- The Shadow's Decoy talent and Sebastian's Guardian Angel talent now have a 45s cooldown instead of 30s.

- The Shadow's Disorienting Criticals talent now functions as described, and provides a 50% bonus to critical damage when obscured instead of 25%.

- The Shadow's Pinpoint Precision talent now provides a 50% bonus to critical damage instead of 25%.

Mage Changes

- Walking Bomb now inflicts damage equal to 50% of the victim's maximum

health upon explosion, within a 4m radius, instead of 100%.

- Arcane Wall upgrade to the Arcane Shield spell now continues to provide a 20% defense bonus to the mage, as described. Previously, the upgrade reduced the bonus to 15%. Other party members receive a 5% bonus.

- The Chain Reaction upgrade to the Chain Lightning spell now applies 300% damage vs. STAGGERED targets instead of 600%.

- Death Syphon spell now drains multiple corpses more quickly.

- Entropic Cloud spell now applies for 30s instead of 15s (against normal enemies), but the cost has been increased from 35 mana to 50 and the cooldown from 40s to 50s. The Death Cloud upgrade now applies damage every 2s instead of every 4s.

- Fireball and Firestorm spells now both inflict approximately 40% more damage and apply 3x elemental force instead of 2x.

- Misdirection Hex spell now applies for 15s instead of 10s (against normal enemies).

- Petrify spell now applies for 12s instead of 15s (against normal enemies).

- Sleep spell now applies for 15s instead of 10s (against normal enemies).

- Spirit Mastery skill now includes a 10% bonus to critical chance instead of 5%.

- The Spirit Strike upgrade to the Spirit Bolt spell now applies 300% damage vs. DISORIENTED targets instead of 200%.

- The Winter's Blast upgrade to the Winter's Grasp spell now notes that it affects nearby enemies.

- The Blood mage's Blood Magic spell and the spirit healer's Healing Aura spell are now mutually exclusive.

- The Blood mage's Blood Magic spell now reserves 70% of the mage's mana instead of 50%.

- The Blood mage's Blood Slave spell now enslaves the victim for a longer duration. As well, if the spell is ineffective, the victim's current action is now canceled. The Blood Spatter upgrade now inflicts damage equal to 75% of the victim's maximum health upon explosion instead of 100%, within a 4m radius. As well, the spell description now displays this information.

- The Blood mage's Grave Robber spell now affects a 12m diameter instead of 6m in order to make the ability more useful.

- The Blood mage's One Foot In upgrade now inflicts 100% of the mage’s maximum health in damage instead of 10%.

- The Blood mage's Paralyzing Hemorrhage upgrade to the Hemorrhage spell now applies 500% damage vs. STAGGERED targets instead of 900%.

- The Force mage's Fist of the Maker spell now inflicts approximately 50% more damage. The Maker's Hammer upgrade now applies 600% damage vs. STAGGERED targets instead of 900%.

- The Force mage's Unshakable spell now provides a +50 bonus to fortitude instead of +100.

- The Spirit healer's Group Heal spell and Anders's Aid Allies spell now restore 25% of party members' health instead of 30%. When upgraded, Group Heal restores 40% of health instead of 50%.

- The Spirit healer's Healing Aura spell and Anders's Panacea spell now provide a +100 bonus to health regeneration instead of +50, and a +200 bonus when upgraded instead of +100. As well, the diameter of the spell has been increased from 6m to 10m, and from 8m to 15m when upgraded. In addition, a rare case in which the spell previously provided an abnormally high rate of health regeneration no longer occurs.

Companion Specific Skill Changes

- Anders's Swift Justice spell now reduces cooldowns to 90% of their normal duration instead of 80%.

- Aveline's Bodyguard talent no longer allows her to absorb the damage from Anders's Martyr spell.

- Aveline's Immovable talent now provides a stacking 8% bonus to damage resistance per hit instead of 2%.

- If Bethany or Carver rejoin the party near the end of the game, they now learn the Force Mage and Templar specializations, respectively. Existing save games from after the Deep Roads Expedition will not receive the benefit of this fix.

Моя вольная(не слово-в-слово(для сокращения объема)) переводамана:):

Обратите внимание,что патч не лечит сюжетные баги если вы уже прошли точку невозврата или данный сюжетный момент.

Геймплей:

-Во многих боях враги в начале боя значительно менее быстрые.Сделано для большей тактической составляющей.

-Если партийца оглушают(или что-то подобное до того как он успел совершить какое-то действие(выпить зелье и т.п.) партиец продолжает сие действо после того как вернеться в норму.

-Враги теперь реже взрываються.

-Теперь любые атаки которые должны прервать стелс врага,работают с большей вероятностью

-Атаки приносящие эффект "тишины" теперь отменяют и кастующееся заклятье,вкупе с предотвращением возможности кастовать следующие.

-Теперь когда враг просыпаеться из-за атаки после эффекта сна,он больше не сбрасывает с себя другие негативные эффекты

-Вещи которые несут на себе эффекты вроде"100% базовой атаки супротив врагов которрые атакуют в рукопашной" больше не вредят пользователб когда включена МК игрока(WTF?!)

-Вещи известные как Final Thought, Sataareth, Sundering и Trepanner's Gift теперь имеют повреждающие свойства вкупе с их элементными бонусами(WTF?!)

-Вещи известные как Allure's Crook, Corrupted Acolyte's Staff, Defender of the Wall, Void's Hammer и Volcanic Shield теперь могут быть надеты лишь соответственными классами.

-Фаерболл высшего дракона более не самоноводящийся.

-Демоны класса Прайд более не пдвержены влиянию своих спеллов типа "Сокрущающая темница"

-Зона воздействия какого-либо эффекта теперь показана диаметром или радиусом.

-После смены сопартийцем брони он более не теряет руны прежней брони.

-Применения "Бздоха Создателя" более не влияет на инвентарь лучника.

-Более невозможно включение несовмистимых режимов вместе.

-Вылечена заморозка врагов.

-Вылечены "невидимые" ловушки.

-Сундук Special Deliveries более не становиться неоткрываемым.

-Хранилище вещей Хоука теперь будет доступно и после основной кампании.

-Если устанвлен Черный Магазин,то мабари поумнел.

-Множество прочих неприятностей исправлено.

Куэсты:)

-"Who Needs Rescuing" теперь может быть заверщен.

-"Friendly Concern" теперь доступен после набора романса(скорее очков романса)

-"Act of Mercy," теперь Траск не гибнет в бою

-"A Murder of Crows,"теперь можно всегда сразиться с вартелом

-"A New Path,"теперь Мерриль не зависает в составе пати.

-"Bait and Switch," в заброщенном доме можно открыть сундук

-"Demands of the Qun," Авелин больше не минусует за непринятия прийти туда днем.

-"Dissent," Больше нельзя обобрать тело Алрика до необходимого времени.

-"No Rest for the Wicked," Изабелла всегда начинает разговор в правильное время.

-"The Captain's Condolences," теперь можно спросит Авелин о ее отце даже если она и не в пати.

-The Last Straw," теперь Андерс отвечает иначе если он соперник.

-"The Last Straw," Авелин больше не атакует Мередит когда та оглушает всех и ведет монолог(у меня замечено что это не сработало)

-"Wayward Son," с Траском теперь нельзя переговорить после Самсона..

-Если клан Мерриль умрет она более не говорит о них как о живых.

-Если подарить Андерсу Тевинтерский Амулет когда он соперник вы получете очки соперника.

-Новое взаимодействие Фенриса и мабари теперь работает если есть Черный магазин.

-Разговор Авелин Мерриль идет иначе если клан Мерриль мертв.

-Множество отсылок к Ориджинсу более правильны(ТОЛЬКО ЕСЛИ ВЫ НЕ ИМПОРТИРУЕТЕ ИХ ИЗ ПРОБУЖДЕНИЯ ИЛИ ПОСЛЕ!!!Мое собственное наблюдение)

-Множество почих моментов починено.

Функциональность:

-Пользователи с большим количеством премиальных вещей испытывали проблемы при Log In.Этого более не случаеться.

-Ребаланс боевого аудио,для лучшего качества диалогов.

-В тактике действия для испльзования вещей работают лучше.

-Множество других вещей исправлено

Баланс

Внимание патч 1.03(1.02 для консолей) значительно изменяет баланс внося в бои большую стратегическую и тактическую значимость(по моим наблюдениям вранье,как был хаос,так он и есть)

Общие изменения

-Вражеские атаки тепрерь намного слабее(урон или отброс?) что способствует тому,что действия партийцев реже прерываються.

-Вторичные атрибуты для экипировки чего либо значительно снижены

-Вражеские роги(разбойники) реже уходят в инвиз и дольще восстанавливают свою выносливость.

-Ловушки не приносят травм

-Враги стали значительно здоровее по мере продвижения игрока в игре.

-Вражеские роги стали иметь меньше здоровья.

-Враги лейтананты и боссы уменьшились в здоровье.

-Боссы и лейтенанты теперь не могут потерять больше 40%(лейтенанты) и 20%(боссы)здоровья с одного удара

-Вражеские командующие теперь кидаються оглущающими гранатами и координируют атаки солдат на определенных сопартийцев(ранее было лишь на найтмаре).

-Больше нет 100% защиты от какой-либо стихии(как минимум 5% урона будет нанесено.)

-Эффект от дизориентации теперь снижает защиту врага 50%,а не 25%.

-Rune of Valiance теперь добавляет лишь +2 ко всем аттрибутам вместо 7.Также были починены связки из нескольких кусков брони с рунами увеличивающими атрибуты.Теперь они работают верно.

-Аксессуары которые добавляют здоровье за ману,во время режима МК,теперь добавляют единицу здоровья в рассчете 1 единица здоровья за 0.25 маны,а не 1:1.

-На харде и найтмаре, эффекты негативного статуса действуют на врагов дольше.

-На харде и выше,враги бьют сильнее

-На найтмаре сопартийцы больше не страдают от "дружеского огня" со стороны своих рукопашников.

-На найтмаре сопартийцы более не могут потерять более 75% здоровья от "дружеского огня".

Если вы сочли мой вольный перевод полезным напишите и я переведу остальное.Удачного всем дня,спасибо за внимание:)

Изменено пользователем Rookie

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

SergiySW

Скоро это в каком веке?)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

SergiySW

Скоро это в каком веке?)

В Веке Дракона, конечно)

На этой неделе точно)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

И все равно мне не хочется еще раз перепроходить ДА2... Нет, не хочется.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

У меня почему-то предчувствие что 27 выйдет.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.

Гость
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

Авторизация  

  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу

×
×
  • Создать...