3meu 435 27 января, 2013 Платформы: [PC], [PlayStation 4] | Жанр: Third-Person Action Game Разработчик/Издатель: Digital Extremes | Дата выхода: TBA (OBT In Progress) Официальный сайт | Wiki | Steam Первая официальная информация об игре Warframe появилась летом. Тогда же, помимо описания самой игры и ее героях, разработчики выпустили и трейлер, который содержал минимум кадров из реального игрового процесса, но при этом показывал высокую динамику игры, враждебные расы и главных персонажей. Разработкой проекта занимается канадская команда Digital Extremes, которая уже успела приложить руку к созданию продолжения великолепного хоррор-шутера The Darkness, разработала игру Dark Sector и многопользовательский режим Bioshock 2. Warframe представляет из себя шутер от третьего лица, выполненный в популярном ныне формате Free-to-Play (игра поставляется условно-бесплатно, но имеет дополнительные предметы, которые можно купить лишь за настоящую валюту). Видео: Alpha Trailer Warframe Diorama Стрим Быкова Скриншоты: Список игроков BRC: Forum Nickname Ingame nickname Steam nickname Mic 3meu snakusoid snakusoid - Thundervision Thundervision smash-n-splash ? Skirata Skirata N/A ? Аазмандиус Equilibrist Aazmantii + SPIRT_VASH_DRUG SPIRT_VASH_DRUG N/A + XeTT07 Circasian XeTT07 + MoRf1n morfin1337 morf1n65 + Glamorous and crazy Ephedrine Gl@m0r0us /b/tard + Siritkam Nelve N/A + yago Kongh the_kindly_ones + Kain KainMary kain_mary + Скользкий Slaven slaven14 + KaindeMort KaindeMort kaindemort + 17 Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
RenegadeSpectre 11 877 3 июля, 2013 Livestream #9 Recap https://forums.warframe.com/index.php?/topic/72804-livestream-9-recap/ Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
RenegadeSpectre 11 877 4 июля, 2013 http://youtu.be/8lBNjml5ChA 3 Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
БрюхоГландыХвост 1 391 4 июля, 2013 Внезапно большая загрузка на 800 мегов. Аптейд? Или только дроны? Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Thundervision 4 722 4 июля, 2013 HOTFIX 8.3 О-о-очень длинный список. ADDITIONS: Added improved Solar Landmark system for Grandmasters. Expanded animation library for the Grineer (combat and ambient animations) MOTD now displayed in halls of the Dojo. Added support for /invite in chat, and inviting people who aren't on your friends list or in your clan. Added 2 options for consumable Fireworks items to the Market. Added Red White & Blue color picker. Added game invite and add friend options to chat user list context menu. CHANGES: Doubled the length of alerts for rare rewards. Alert System 2.0 is live Stalker Bow and Paris 3D draw sounds now have fire rate multiplier. 3D Sounds on Pistols and Sentinel now have proper mix effects. Improved NPC awareness transfer across host migration. Revised multiple melee weapon animations. Improved enemy waypoints on minimap to show true location instead of next closest nav location. Dojo pieces that are dead ends are marked as such. Enemies that had had elemental immunities now take regular damage, with multiplied damage for weaknesses (fire and electricity). Updated Warframe abilities to use energy color selected by player. Grineer now play animation while activating security system, allowing slightly more time to interrupt. Improved anti-cheat detection. Replaced all known Corpus consoles with Grineer consoles in Grineer levels. Made session join failures able to identify when the failure was because the session is full; hopefuly this will make losing a void key join race a little less magical. Added missing sounds from Prime melee weapons (swoosh!). Only enemies that see the player will activate panic buttons, preventing enemies in other zones hitting activating the alarms. Reduced particle systems on some fog that were causing performance issues on low-end machines. Warframe Buffs: Mag: https://forums.warfr...eedback-thread/ Mag: Pull- Changed to pull all targets in front of the player. Mag: Shield Polarize - Now radial instead of single target. Radial damage around enemy targets that suffer shield drain. Mag: Bullet Attractor - Bullet attractors now become volatile when target dies before attractor is finished, these cause radial damage around the dead target.(needs more visual polish) Rhino: https://forums.warfr...eedback-thread/ Rhino: Iron Skin - 400,600,800,1200 damage caps. Removed timer. Rhino Roar: NEW POWER: Radial damage buff for all players within range (10%,15%,25%,50%) Rhino: Rhino Stomp - Rolled Radial blast and Rhino Stomp together. Rhino Stomp now does damage to enemys(150,300,500,700) Volt: https://forums.warfr...eedback-thread/ Volt: Speed: Now a radial group buff, All Tenno in a radius around the caster will get a speed and melee weapon speed increase (speed, range, duration all increase with fusion level). Range (15,20,22,25) Speed (10%,15%,25%,50%) Duration (5,6,8,10). Overload: Higher damage output during entire animation. Shock: Has proper chaining, fusion now increases the number of chains and the radius it looks for further chaining targets. FIXES: Fixed Defense Missions awarding level 0 Fusion Cores Fixed Endless Defense missions that could be ended immediately upon host migration. Fixed AI pathfinding reported in Grineer Boss room. Fixed areas in Grineer maps that players could wall run out of the level. Fixed edge case issue where objective marker would not clear upon completing Capture objective. Fixed issue where some AI types could not be executed with stealth kills. Fixed stealth attacks on Infested Chargers that failed to bring out melee weapon. Fixed stealth attack kills not counting towards mission kill stats. Fixed loot crate positions in Corpus Outpost hanger that were inside the floor. Fixed loss of functionality when loading mods if user has significant amount in inventory. Fixed missing sound effects for Fang and Ether Daggers slide attack. Fixed all projectiles to accept energy color selection. Fixed lag and FX issues when shooting through Volt’s shield. Fixed Ember’s World on Fire ability not showing effects on enemies. Fixed missing Loc strings observed in Orokin missions. Fixed missing ragdoll events on Infested death animations. Fixed missing Cronus charge attack sound. Fixed idle animations that would move the player slightly when no weapons are equipped (Dojo). Fixed mis-aligned muzzle flash on Burston weapon. Fixed instances of inactive Corpus AI when spawned on centre platform of Outpost Defense. Fixed some Defense text strings that would appear to clients in host’s language. Fixed various Warframe abilities that were not working on Cryopod/Core. Fixed issue where pending recipe list was falsely reporting to be empty. Fixed various reported graphics clipping and z-fighting issues. Fixed Vortex instantly killing enemies in certain cases . Fixed ragdolls being destroyed when held in a Vortex for too long (more than 15 seconds). Fixed various lightmap and z-fighting issues in reported levels. Fixed issue where game invites would not be ignored from ignored users. Fixed Orokin traps causing shockwave will cause screen blur throughout the whole level. Fixed a Corpus extraction level that allowed users to climb out of it. Fixed Ash’s Smoke Screen where he’d hold both melee and primary weapon. Fixed Kogake charge attack from damaging Sentinels. Fixed various reported collision and clipping issues across all maps. Fixed some edge cases where melee strikes would attack with primary weapon. Fixed melee action being temporarily blocked after completing a slide attack with Dual Zorens. Fixed some missions may be completed by simply walking into the extraction. Fixed mantling not always working when there are some obstructions above the player. Fixed issue where doors remain locked after lockdown is cleared. Fixed Phorid not attacking crouched players. Fixed Orokin laser trap cooldown UI timer not showing on clients. Fixed various map holes and clipping issues based on user reports. Fixed issue where Rescue Agents and nearby AI would pause if player ran two rooms ahead. Fixed progression stopper where secondary capture mission target did not appear. Fixed an issue where Trinity could get sliced in half or ragdoll when her link target was meant to receive such an injury. Fixed rescue room triggers to only enable when the objective is active to prevent bugs when it's a secondary objective. Fixed enemies springing to their feet immediately after surviving Mag's Crush ability. Fixed some animation blending issues when carrying Datamass. Fixed some common trouble spots where Datamass could get stuck and be unreachable. Fixed issue where Corpus elevator could occasionally change direction before reaching the top. Fixed Ember’s World on Fire ability from targeting inactive turrets. Fixed multiple issues with Mag Bullet Attractor ability (FX on host/client, unintended projectile weapon behaviour, Glaive was not working with this ability). Fixed Hammer Boss phases breaking after Frost’s Avalanche ability. Fixed issue where a primary or secondary Spy objective would require 0 terminals. Fixed multiple reported crash issues. 3 Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
БрюхоГландыХвост 1 391 4 июля, 2013 Мда, уже заметил. За бласт Рино прибить чутка охота (дамаг порезали, гады!), а карта пока не работает так, как хотели они в стриме. Но ничего, доработают Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
RenegadeSpectre 11 877 5 июля, 2013 Ммм, я так понимаю Вольта теперь можно брать на деф с инфестами? ^.^ July 4th Community Hot Topics: https://forums.warframe.com/index.php?/topic/73306-july-4th-community-hot-topics/ 1 Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
MECT_HET 758 5 июля, 2013 Ммм, я так понимаю Вольта теперь можно брать на деф с инфестами? ^.^ July 4th Community Hot Topics: https://forums.warfr...ity-hot-topics/ Дешевый шок стал орудием контроля толпы и аналогом перегрузки из мэ. Скорость получила групповой статус. Ульта теперь дамажит всё время проигрывания анимации. По любому, Вольт стал полезнее. Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
RenegadeSpectre 11 877 5 июля, 2013 Да я не про это. Раньше Вольт был бесполезен против инфестов, т.к. у них был резист к электричеству. На сколько я понял из патч нотов, в этом апдейте резист убрали? Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
RenegadeSpectre 11 877 5 июля, 2013 апд: я говорю о ''Enemies that had had elemental immunities now take regular damage, with multiplied damage for weaknesses (fire and electricity).'' Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
MECT_HET 758 5 июля, 2013 Ну дык, про то и речь. Шок теперь дамажит не от базы+штрафы, а от базы+бонусы. То есть, я так понимаю, раньше было вот так: Урон электричеством база: 100 Урон по существу с резистом: 25 Урон по существу без резиста: 100 Урон по существу с уязвимостью: 150 Теперь так: Урон электричеством база: 100 Урон по резисту (равен базе): 100 Урон без резиста: 100+бонусы от усилителей Урон по уязвимости: 200+бонусы от усилителей Цифры взяты с потолка просто для примера. 1 Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
RenegadeSpectre 11 877 5 июля, 2013 (изменено) Unreleased 8.3 stuff: http://www.reddit.com/r/Warframe/comments/1hoi25/unreleased_83_stuff/ Изменено 5 июля, 2013 пользователем Trikx_AD 2 Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
MECT_HET 758 5 июля, 2013 Unreleased 8.3 stuff: http://www.reddit.co...eased_83_stuff/ Аааа, братон прайм и войд дефенсы! Ещё одна причина ждать следующих апдейтов. Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
БрюхоГландыХвост 1 391 5 июля, 2013 Интересно, а чего это у Эша левая рука теперь сочится дымком? Или это глюк у меня? Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Аазмандиус 741 5 июля, 2013 Интересно, а чего это у Эша левая рука теперь сочится дымком? Или это глюк у меня? Глюк. Рука Эша всегда дымила, просто теперь цвет зависит от энергии. Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
БрюхоГландыХвост 1 391 5 июля, 2013 Глюк. Рука Эша всегда дымила, просто теперь цвет зависит от энергии. Хм. Значит, глючило вчера - его не было. Но ладно, спасибо. Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ALF448 1 846 5 июля, 2013 Черт,а ведь вольт первый перс в которого я поставил картошку,а потом удалил его,что я за человек.А заново делать его не хочется. Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Yogest 385 5 июля, 2013 Блин теперь вольт кастуя перезагрузку зависает в воздухе на пол минуты (( Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
RenegadeSpectre 11 877 5 июля, 2013 Блин теперь вольт кастуя перезагрузку зависает в воздухе на пол минуты (( Баг, очевидно. Пофиксить скоро должны. Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
БрюхоГландыХвост 1 391 5 июля, 2013 Должен взять слова назад - рев у Рино - супер скилл. Любая толпа или жирный босс - влет! Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Thundervision 4 722 5 июля, 2013 Блин теперь вольт кастуя перезагрузку зависает в воздухе на пол минуты (( Во время которой урон все еще проходит, если есть цели. По крайней мере, пока я висел, поджарил еще 2-3 тела. Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
RenegadeSpectre 11 877 5 июля, 2013 http://youtu.be/TS05wxbrNts Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ALF448 1 846 5 июля, 2013 А что изменили?)Голос Лотос и концовку? Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
MECT_HET 758 5 июля, 2013 Должен взять слова назад - рев у Рино - супер скилл. Любая толпа или жирный босс - влет! Слабых мобов, к слову, глушит. Только, как и со шкурой, теперь старый косяк всплыл - необходимо визуальное отображение активного баффа. В идеале, с таймером, но, на худой конец, сойдёт и какое-нибудь свечение/иконка на UI. Потому что не поймёшь когда и где, и на босса тащишь последнюю обойму гракаты, чтобы обеспечить достойный дпс, а в результате нифига не дпс-ишь, так как бафф уже закончился (= Со шкурой теперь удобно стало фармить низкоуровнеые локации, вплоть до урана, но периодически очень не тему она исчезает, хотя и редко. Но согласно законам Мэрфи, исчезает она исключительно в те моменты, когда у тебя только-только энергия на рёв ушла. Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Thundervision 4 722 6 июля, 2013 В общем, по Дронам. Как выглядят: Попадаются на всех картах Гринир, разве что кроме Оборон - не заметил ни одного (+надо проверить Мобильные). Как и обещано, исчезают где-то через секунду после нанесенного им урона. Их присутствие вычислить легко - создают помехи радару (мини-карте). Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты