Forcemaster 936 22 мая, 2011 Ура, а я уж думал, что только меня эта новость порадовала. У нас же на форуме есть люди из старой гвардии геймеров, неужто они не играли в карму? Ну а по теме очень надеюсь, что сумеют не потерять дух оригинала. Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Xzander 7 244 22 мая, 2011 Carmageddon (2011) Что, серьезно? Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Forcemaster 936 22 мая, 2011 Что, серьезно? Вполне. Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Xzander 7 244 22 мая, 2011 У нас же на форуме есть люди из старой гвардии геймеров, неужто они не играли в карму? Ну а по теме очень надеюсь, что сумеют не потерять дух оригинала. Ага, играли, еще как. Не знаю уж что тут выйдет, но я наверное восприму только полный римейк первой части. Но боюсь, что сейчас не решатся делать такую игру. Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mackintosh 4 211 22 мая, 2011 Я в эту игру играл ТАК давно, что уже смутно ее помню) Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Black 1 376 22 мая, 2011 Что, серьезно? Поставить 2012 или 2011 - не суть в данный момент. Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Forcemaster 936 22 мая, 2011 Фух, такое облегчение))) А то я уже почувствовал себя каким-то древним дедом, который вспоминает на завалинке Бонопарта XD Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Xzander 7 244 22 мая, 2011 Поставить 2012 или 2011 - не суть в данный момент. Я же не про это. Я в эту игру играл ТАК давно, что уже смутно ее помню) Как?! Как можно не помнить кармагеддон? :laugh: Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Man in White 250 22 мая, 2011 (изменено) Форс, не бойся, я тоже играл в карму. Даже во все. Изменено 22 мая, 2011 пользователем Man in White Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Dragn 18 876 22 мая, 2011 Я даже не знаю как к этому относится) Но думаю когда выйдет, то гляну. Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Black 1 376 22 мая, 2011 Я же не про это. Тогда да, серьезно. Почему нет? Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
DarthDima 1 431 22 мая, 2011 Помню как оленей сбивал)) Не очень жду, но поиграю Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
GKalian 1 206 22 мая, 2011 Я уже думал эта тема тут так и не появится. Красота, буду ждать. Хорошая игрушка детства. Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Marvin 2 083 23 мая, 2011 а коровы там будут? до сих пор помню этот звук.. Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Pawlinmawlin 4 799 23 мая, 2011 Первая часть 6ыла шедевром, потом потихоньку серия слилась. Мортал комбат воскрес, теперь очередь кармы. Не знаю, получится ли у разра6ов, но взглянуть стоит, хотя 6ы ради ностальгии по девяностым, когда кровь лилась реками в мортал ком6атах, еретиках, квейках, дюк нюкемах и т.д. Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Black 1 376 1 июня, 2011 Тем временем, после нулей, сайт в полудауне переодически выплясывает с таймером. Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Forcemaster 936 1 июня, 2011 Походу у них что-то сглючило, т.к. если я ничего не путаю, мне удалось зайти на фактически готовый сайт =) Вот что на нём нашёл: “Attention all competitors: This is your one minute warning. I repeat, one minute until race commencement. Members of the public: You now have one minute to reach minimum safe distance!” Thus began the introduction to the original Carmageddon. Now, almost 15 years after that first warning announcement, we are pleased to be able to give advanced notification to all those of a nervous disposition that the Carmageddon racers are back. And just for the record – the break hasn’t done anything to improve their road manners. Now, almost 15 years after that warning announcement, the team who developed that first game have finally been reunited with their creation. Carmageddon has come home. Stainless Games is in the early stages of designing the next instalment of the Carmageddon series; Carmageddon: Reincarnation. As the game develops, you’ll be able to follow progress in the Blog. Today, you can read some of Batwick’s ramblings… he doesn’t make much sense, but it’s better than a blank page. Coming soon, nobby will be posting his own blog entry about the awesome concept artwork that's setting the tone for the new game. And we’re also looking forward to hearing what you like-minded sick twists would most love to see in the next game. What power-ups did you seek out? What was the best environment? Which character did you hate most? What’s your current gaming platform of choice? Head over to the forums and tell us. NOW. You’ll need to Sign Up in order to contribute to the forum chatter (and because we need extra volunteers for the salt mines). Once you’re signed up, you can also enter one of our competitions; and receive a bi-weekly (heh, I said “bi”) newsletter with exclusive heads-up about the new game, competitions and special offers – plus updates about the latest crap on sale in the Carmageddon Store. Aren't we good to you? Вот скрин с названием: И вот ещё из блога: Blog the first By Patrick “Batwick” Buckland, Stainless CEO Well hello everybody! This is the first entry in what should be an ongoing blog, shared between myself, Nobby, and others on the Carma team. We’ll try to keep the entries short, as nobody wants to spend hours reading our crap. Not when there’s drinking to be done. A quick introduction: my name is Patrick Buckland (aka ‘Batwick’). You might recognise me as Vlad from the game. I set Stainless up with Neil Barnden (aka ‘Nobby’) back in 1994, and I’m still here, occasionally managing to direct, all those years later. A bit like one of those turds shaped like a U-boat that you need power-tools to dispatch. So what is a ‘blog’? When we first started the company and did those first designs for Carma the Internet barely existed – and certainly had little presence amongst real people. (I.e. people that didn’t cite last night’s pizza as their life partner.) Now though, the internet is everywhere, and it is actually compulsory to kill yourself by swallowing your own mouse if you don’t write a blog. What a stupid word: ‘blog’. It sounds like the sort of noise you’d make if somebody interrupted you in mid vomit by making you swallow your own mouse. (Which admittedly would act like a pretty effective anti-vomit cork.) But I digress. Actually, no I don’t as you need a subject in the first place to digress from, which I have clearly failed to establish. Fuck-holes. This isn’t going well so far is it? Look, I’ve never written a blog before, and I’m beginning to see why... Right. Concentrate man. Let’s choose a bit of misty-eyed nostalgia for our subject matter: Carma dev history. When we set Stainless up, the plan was to kick things off with a relatively simple Destruction Derby game (this was before the Reflections title) to establish the company, and then go onto greater things. The Destruction Derby game – codenamed 3DDD, as ‘3D’ was actually still a buzz word back then – was born from an observation of people playing driving games. Most driving games were pretty dull (this was well before Gran Turismo changed that forever). Even the top of the pile like the original Ridge Racer were as boring as an accountant’s pillow talk (well, OK then, to me), so the less patient amongst us (well OK then, me), used to turn our cars around, race around in the other direction and try to hit our opponents head-on in order to alleviate the ennui. So the plan was simple – turn this into the raison d’être of the game. Make “being naughty and breaking the rules” the actual point of the game. This made us feel really big and clever (as did using the phrase “raison d’être” above), as if we’d invented a whole new form of video game, although I bet it had been done before. But that wasn’t the point. Our bigness and cleverness was assured. What then happened is documented in detail elsewhere, but to cut a long story short, about two years later we were well into development of what was by then, “Carmageddon”. By this time, the concept of “being naughty and breaking the rules” had grown wings, climbed up to the roof, flown off, landed on the head of the tabloid soap-box preachers, and shat down the back of their neck. We were lucky with our choice of publisher, as SCi let us do almost anything we wanted. So our imaginations ran wild, which when it’s myself and Nobby you’re talking about, is a dangerous situation! If it made us laugh, it went in. If it didn’t make us laugh, but it was silly anyway, it still went in. If it made somebody else laugh, then we’d hit them with pool cues until they stopped, and then it went in as well. The whole development was carefully planned and scheduled, which would have been great had we stuck to the plan. In reality though, the feature list was driven by anything from accidental bugs that we liked the look of, to things we dreamt of after too much tequila. The end result though, was something we remain proud of to this day. Too many video games disappear up their own arses, whilst Carmageddon showed you its arse, farted, sniggered, and ran off to throw something at your mum. Well, here we are a decade-and-a-half later. We’re fatter, greyer, creaking a bit, definitely no wiser, and drink even more than ever. But we still have the passion to be as stupid as possible at every opportunity. So Carma has come home, and it’s got a big smile on its face. It’s safe here, nesting happily amongst the rivers of livers and infeasible numbers of eyeballs that erupted whenever you burst-open a nice juicy granny. We hope you are all as excited as we are about the future of our baby. We have not grown sensible with age, as you will see when we post some videos of recent Stainless Christmas parties... Rest assured our stunts will be ever cunning. Max is back! Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Black 1 376 1 июня, 2011 Уже все работает. Yeah, mah man, yeah! Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
LoginamNet 48 951 1 июня, 2011 Wellcome back to road hell! Hell Yeah! Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Танд 983 1 июня, 2011 Жизнь больше не гавно. Ролик с этого сайта вызывает скупую слезу: Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Benny Lava 28 14 июня, 2011 (изменено) Согласна с Thund. Приятные воспоминания заполняют мой мозг... Рай для мизантропа-маньяка! Изменено 14 июня, 2011 пользователем Benny Lava Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Pawlinmawlin 4 799 9 мая, 2012 Последние новости - игра появилась на кикстартере. http://www.kickstarter.com/projects/stainlessgames/carmageddon-reincarnation?ref=live Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
-=Ы=- 5 435 9 мая, 2012 очень сомневаюсь что получится на уровне первой части, хотя бы как вторая... Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Platopys 191 9 мая, 2012 На какую хоть платформу делают? А то вон, Twisted Metal сделали эксклюзивом PS... Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты